Pages

Catalyst + [Yuji Maruyama Wall Paintings] +Maruyama/Moscovich live: Common Laughing Point



10/8 [sun] にちようび --- 10/15 [sun] にちようび
at LOVE GALLERY open 12:00-20:00 closed thursday


10/8 [sun] 20:00Opening Party w/ Common Laughing Point [Yuji Maruyama and David Moscovich]

昨夜Maruと私はリハーサルを持っていました。 通りの素晴らしい灰色のほこり建設の 明るい オレンジ である 円錐 上 入ること 真夜中のスタジオの 及び 私が姿を現わした 内で得る。 私 " 何だったのか分かっていないm スタジオでのそれが起こった、しかし、それがとてもフィードバックと、Maruの1周のサイズの2レトロ80年代Casiotonesが必要でなければならなかった。 彼はたくさんのペダルを持っていました。 彼はペダルの中にCasiotonesを輪にされました。 彼はアンプを変え続けました。 彼は、接着剤を刺激している金を眼鏡に課しました。 彼はマイクロホンの中への言語の私の種類を話しながら途中で天井〔上限〕に飛びました。 英語ではありませんでした。 私たちは、ピッチが移した話とデジタルのテープループを通る共鳴を交換しました。 私たちは、その頻度〔周波数〕がアップライトピアノの後ろで隠れているのを見つけたかもしれません。 私はサングラスと三角のおにぎりを失いました。 ミニマリズムではありませんでした。

Last night Maru and I had a rehearsal. I showed up in the studio at midnight, stepping over the bright orange cones and fine grey dust construction on the street to get inside. I"m not sure what it was that transpired in the studio, but it had a lot to do with feedback, and Maru's two lap-sized retro 80's Casiotones. He had a lot of pedals. He had the Casiotones looped into the pedals. He kept switching amplifiers. He put gold sparking glue on his glasses. He jumped halfway to the ceiling while speaking my kind of language into the microphone. It wasn't English. We swapped stories pitch shifted and resonating through a digital tape loop. We may have found that frequency hiding behind the upright piano. I lost my sunglasses and a triangular riceball. It wasn't minimalism.


OPEN Painting and Drawing with Yuji Maruyama 10/1---10/7 at

LOVE GALLERY is near the Hakata Riverain and Reisen Park just south of the Fukuoka Asian Art Museum. The phone number is 092-9846-6792.